Zajęcia dodatkowe rozwijające kompetencje kluczowe uczniów Szkoły Podstawowej w Zespole Szkół im. Integracji Europejskiej w Nowym Mieście
PRZYRODA - grupa 10
Zajęcia dodatkowe rozwijające kompetencje kluczowe uczniów Szkoły Podstawowej w Zespole Szkół im. Integracji Europejskiej w Nowym Mieście
PRZYRODA - grupa 10
Zajęcia wyrównawcze/specjalistyczne dla uczniów Szkoły Podstawowej w Zespole Szkół im. integracji Europejskiej w Nowym Mieście
GIMNASTYKA KOREKCYJNA - grupa 23
Zajęcia wyrównawcze - doradztwo i opieka pedagogiczna dla uczniów Publicznego Gimnazjum w Zespole Szkół im. Integracji Europejskiej w Nowym Mieście
DORADZTWO I OPIEKA PEDAGOGICZNA - grupa 42
Zajęcia dodatkowe rozwijające kompetencje kluczowe dla uczniów Szkoły Podstawowej w zespole Szkół im. Integracji Europejskiej w Nowym Mieście
JĘZYK POLSKI - grupa 6
Zajęcia dodatkowe rozwijające kompetencje kluczowe dla uczniów Publicznego Gimnazjum w Zespole Szkół im. Integracji Europejskiej w Nowym Mieście
JĘZYK ANGIELSKI - grupa 27
Zajęcia dodatkowe rozwijające kompetencje kluczowe uczniów Szkoły Podstawowej w Zespole Szkół im. Integracji Europejskiej w Nowym Mieście
PRZYRODA - grupa 9
Zajęcia dodatkowe rozwijające kompetencje kluczowe i zajęcia wyrównawcze dla uczniów Szkoły Podstawowej w zespole Szkół im. Integracji Europejskiej w Nowym Mieście
JĘZYK POLSKI - grupa 4 i 12
Zajęcia dodatkowe rozwijające kompetencje kluczowe dla uczniów Publicznego Gimnazjum w Zespole Szkół im. Integracji Europejskiej w Nowym Mieście
CHEMIA - GRUPA 34
W dniu 28 kwietnia 2014 r. grupa uczniów podczas zajęć rozwijających z chemii odbywających się w ramach projektu „Edukacja kluczem do sukcesu wyrównanie szans edukacyjnych uczniów z Zespołu Szkół im. Integracji Europejskiej w Nowym Mieście”, brała udział w lekcji pod tytułem „Mydła to substancje zmniejszające napięcie powierzchniowo czynne wody.”
Zajęcia odbywały się w laboratorium pobliskiego zakładu Barlon zajmującego się produkcją proszków do prania, szerokiej gamy środków do mycia, czyszczenia i dezynfekcji.
Uczniowie poznali szkło i sprzęt laboratoryjny konieczny do wykonywania analiz oraz specyfikę pracy laboratorium. Pani Longina Osińska przedstawiła zasady miareczkowania i wyznaczania zawartości substancji suchej w produktach. Korzystając z zasobów pracowni, uczniowie mogli wyprodukować własne mydło w płynie. Zadaniem każdego ucznia było zmierzenie pH oraz lepkości otrzymanego kosmetyku. Największe zainteresowanie wśród uczniów wzbudziło dobieranie barwy i zapachu mydła.
Za życzliwość, rozbudzenie zainteresowania chemią poprzez inspirujące zajęcia oraz pomoc w organizacji, właścicielom zakładu produkcyjnego Barlon SERDECZNIE DZIĘKUJEMY.
Opiekę nad uczniami sprawowała Agnieszka Wiśniewska