Miejsko-Gminna Komisja Rozwiązywania Problemów alkoholowych w Nowym Mieście została powołana na podstawie art.41 ust.3 ustawy z dnia 26 października 1982 roku o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi (Dz.U. z 2023r. poz.165) Zarządzeniem Nr 19A/2023 Burmistrza Miasta i Gminy Nowe Miasto z dnia 28 lutego 2023 roku w sprawie powołania składu osobowego Miejsko-Gminnej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych w Nowym Mieście.
Miejsko-Gminna Komisja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych prowadzi działania związane z profilaktyką i rozwiązywaniem problemów alkoholowych stanowiących część strategii rozwiązywania problemów społecznych dla osób uzależnionych od alkoholu i innych środków psychoaktywnych oraz działania związane z przeciwdziałaniem przemocy.
Realizacja zadań komisji prowadzona jest na podstawie Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych i Przeciwdziałania Narkomanii ma lata 2022-2025, uchwalonego przez Radę Miejską w Nowym Mieście.
Siedziba MGKRPA – ul. Apteczna 8, 09-120 Nowe Miasto
tel. (23) 661 49 20 do 22
(23) 661 49 55
tel./fax (23) 661 49 23
Skład Miejsko-Gminnej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych:
- Mariola Bugalska - Przewodnicząca
- Jolanta Bandurska - Sekretarz
Członkowie:
- Czarnecka Marianna
- Dzięgielewska Elżbieta
- Podczaska Gabriela
- Kowalczuk Ewa
- Palewska Justyna
- Ambrochowicz Marek
W skład komisji wchodzą osoby posiadające przeszkolenie w zakresie przeciwdziałania i rozwiązywania problemów alkoholowych i przeciwdziałania przemocy.
aktualizacja: kwiecień, 2023