Gmina Nowe Miasto ogłasza nabór wniosków na dofinansowanie usuwania azbestu i wyrobów zawierających azbest z terenu gminy Nowe Miasto. Dotacja na ten cel jest pozyskiwana z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie.
Dofinansowanie obejmuje demontaż, transport oraz utylizację wyrobów zawierających azbest. Dofinansowaniem nie będą objęte koszty związane z zakupem i montażem nowych pokryć dachowych.
Dofinansowanie będzie wynosiło 85 %, a pozostałe 15 % będą pokrywali właściciele posesji.
Wykonawcą zadania będzie firma wyłoniona w drodze przetargu.
Odbiór zdemontowanych wyrobów zawierających azbest planuje się w 2018 roku.
Wnioski należy składać w Urzędzie Gminy Nowe Miasto do dnia 31 grudnia 2017 roku.
Wniosek dostępny jest poniżej oraz można pobrać wydrukowany w Urzędzie Gminy Nowe Miasto.
Szczegółowe informacje na temat przedsięwzięcia można uzyskać w Urzędzie Gminy Nowe Miasto w pokoju Nr 15 lub telefonicznie 23 661 49 40.
Nowe Miasto, dnia 30 sierpnia 2017 r.
Wójt Gminy Nowe Miasto
/-/ Sławomir Dariusz Zalewski