PORZĄDEK OBRAD:
- Otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności obrad.
- Przedstawienie porządku obrad.
- Informacja Burmistrza Miasta i Gminy z działalności międzysesyjnej.
- Przedstawienie Raportu o stanie Miasta i Gminy Nowe Miasto za 2024 rok
1) debata nad raportem,
2) podjęcie uchwały w sprawie udzielenia wotum zaufania Burmistrzowi Miasta i Gminy Nowe Miasto. - Rozpatrzenie sprawozdania finansowego Miasta i Gminy Nowe Miasto wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu Miasta Gminy Nowe Miasto za rok 2024 oraz zapoznanie się z informacją o stanie mienia Miasta i Gminy Nowe Miasto
1) przedstawienie sprawozdania finansowego wraz ze sprawozdaniem wykonania budżetu Gminy Nowe Miasto i z informacją o stanie mienia,
2) przedstawienie opinii Regionalnej Izby Obrachunkowej o przedłożonym przez Burmistrza Miasta i Gminy Nowe Miasto sprawozdaniu z wykonania budżetu za 2024 rok,
3) dyskusja,
4) podjęcie uchwały w sprawie zatwierdzenia sprawozdania finansowego i sprawozdania z wykonania budżetu Miasta i Gminy za 2024 rok. - Podjęcie uchwały w sprawie udzielenia absolutorium Burmistrzowi Miasta i Gminy Nowe Miasto z tytułu wykonania budżetu gminy za 2024 rok
1) zapoznanie Rady Miejskiej z Uchwałą Komisji Rewizyjnej w sprawie wniosku o udzielenie absolutorium Burmistrzowi Miasta i Gminy Nowe Miasto za 2024 rok;
2) przedstawienie uchwały Regionalnej Izby Obrachunkowej w sprawie zaopiniowania wniosku Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Nowym Mieście w sprawie udzielenia absolutorium Burmistrzowi Miasta i Gminy Nowe Miasto za 2024 rok;
3) dyskusja;
4) głosowanie nad uchwałą w sprawie udzielenia absolutorium Burmistrzowi Miasta i Gminy Nowe Miasto z tytułu wykonania budżetu gminy za 2024 rok. - Podjęcie uchwały w sprawie zmiany Uchwały budżetowej Miasta i Gminy Nowe Miasto na 2025 rok.
- Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały w sprawie przystąpienia do sporządzenia strategii Rozwoju Miasta i Gminy Nowe Miasto na lata 2025-2034 oraz określenia szczegółowego trybu i harmonogramu opracowania projektu Strategii, w tym trybu konsultacji.
- Zapytania i oświadczenia radnych.
- Zamknięcie obrad.
Obrady Rady Miejskiej będą utrwalane za pomocą urządzeń rejestrujących obraz i dźwięk. Pozyskane w ten sposób dane będą przetwarzane w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej administratorowi /art.6RODO/.