Burmistrz Miasta i Gminy Nowe Miasto informuje, że w związku z wejściem w życie Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 21 stycznia 2022 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów, w związku z wystąpieniem stanu epidemii (Dz.U. z 2022 r., poz. 149) w terminie od 25 stycznia 2022 r. do 28 lutego 2022 r. w Urzędzie Miasta i Gminy Nowe Miasto wprowadza się następujące zmiany:
- Zasadą obsługi interesantów będzie obsługa zdalna - pracownicy Urzędu będą dostępni telefonicznie lub mailowo. Jeżeli sprawa nie będzie mogła być rozstrzygnięta w ww. formie, pracownik zdecyduje o spotkaniu osobistym.
- Wnioski o zwrot podatku akcyzowego zawartego w cenie oleju napędowego wykorzystywanego do produkcji rolnej będą przyjmowane stacjonarnie, w sposób tradycyjny w terminie od 01 lutego 2022 r. do 28 lutego 2022 r.. W celu uniknięcia kolejek zwracamy się do Państwa z ogromną prośbą o nie odkładanie na ostatnią chwilę składania wniosków.
- Przy wejściu do Urzędu zostanie ustawiona skrzynka na korespondencję, w której będzie można zostawiać podania i wnioski. Tak jak do tej pory przyjmowana będzie także korespondencja pocztowa.
- Zachęcamy interesantów do korzystania z platformy ePUAP (adres skrytki: /7q5gy51wkw/SkrytkaESP).
- W Urzędzie Stanu Cywilnego załatwiane będą jedynie sprawy najpilniejsze, w szczególności wydawanie aktów zgonu. Pracownik Urzędu Stanu Cywilnego w Nowym Mieście będzie przyjmował interesantów wyłącznie po wcześniejszym telefonicznym lub mailowym umówieniu się.
Urząd Miasta i Gminy Nowe Miasto
czynny od poniedziałku do piątku
w godz. 8:00 – 16:00
ul. Apteczna 8
09-120 Nowe Miasto
tel.: 23 661 49 20
fax. 23 661 49 23
email: info@ugnowemiasto.pl
Strona internetowa: www.ugnowemiasto.pl
W związku z powyższym bardzo prosimy o ograniczenie poruszania się
interesantów po budynku Urzędu.
Burmistrz Miasta i Gminy Nowe Miasto
/-/Sławomir Dariusz Zalewski
Nowe Miasto, 25 stycznia 2022