Wójt Gminy Nowe Miasto dnia 3 września 2020 podpisał umowę na dotację z Wojewódzkim Funduszem Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie na dofinansowanie realizacji zadania pn. „Usuwanie i unieszkodliwianie wyrobów zawierających azbest z terenu Nowe Miasto”. To już V etap tego działania.
Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie udzielił Gminie Nowe Miasto dotacji 100,00% do kwoty 26 838,00 zł. W ramach realizacji zadania planowana jest utylizacja 67, 095 Mg wyrobów zawierających azbest.
Wójt Gminy Nowe Miasto informuje, iż w dniach od 24 września 2020 do 2 października 2020 w Urzędzie Gminy w Nowym Mieście można składać wnioski na usuwanie wyrobów zawierających azbest. Dotacja na ten cel jest pozyskiwana z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie, warunkiem realizacji zadania jest otrzymanie przez Gminę Nowe Miasto dofinansowania.
Zadanie obejmować będzie odbiór (wyrobów wcześniej zdemontowanych) transport oraz utylizację wyrobów zawierających azbest. Dofinansowaniem nie będą objęte koszty związane z zakupem i montażem nowych pokryć dachowych.
Wniosek dostępny jest poniżej lub do pobrania w Urzędzie Gminy w Nowym Mieście.
Szczegółowe informacje na temat przedsięwzięcia można uzyskać w Urzędzie Gminy w Nowym Mieście w pokoju Nr 6 lub telefonicznie 23 661 49 40.
Wójt Gminy Nowe Miasto
(-) Sławomir Dariusz Zalewski