Miasto i Gmina Nowe Miasto zachęca mieszkańców do składania wniosków na dofinansowanie poprzez odbiór/demontaż, transport i unieszkodliwienie odpadów niebezpiecznych zawierających azbest z terenu Miasta i Gminy Nowe Miasto w 2022 roku ze środków pozyskanych przez Miasto i Gminę Nowe Miasto z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie.
Osoby zainteresowane pomocą w usuwaniu azbestu z terenu nieruchomości położonej na terenie Miasta i Gminy Nowe Miasto proszone są o złożenie kompletnego wniosku w nieprzekraczalnym terminie do dnia 17 lutego 2022 roku.
- wnioski dostępne są w siedzibie Urzędu Miasta i Gminy Nowe Miasto (pokój nr 6) oraz do samodzielnego wydruku (poniżej);
- kolejność realizacji wniosków następować będzie według daty złożenia kompletnych wniosków wraz z załącznikami do siedziby Urzędu.
Podmiotami, które mogą korzystać z dotacji ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony środowiska i Gospodarki Wodnej - na usuwanie wyrobów zawierających azbest, znajdujących się na terenie Miasta i Gminy Nowe Miasto, mogą być tylko osoby fizyczne.
Wnioski będą rozpatrywane w miarę otrzymanych na ten cel środków przeznaczonych przez instytucję dotującą do wykorzystania w danym roku (Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie).