Burmistrz Miasta i Gminy Nowe Miasto informuje, że w Urzędzie Miasta i Gminy Nowe Miasto można składać wnioski na usuwanie wyrobów zawierających azbest. Zadanie obejmować będzie: zbieranie (wyrobów wcześniej zdemontowanych), transport i utylizację wyrobów azbestowych.
Warunkiem realizacji projektu jest pozyskanie przez Miasto i Gminę Nowe Miasto dofinansowania Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej
w Warszawie
Brak jest możliwości pozyskania dofinansowania na zakup i wykonanie nowego pokrycia dachowego beneficjentów!
Ten zakres pozostaje w gestii finansowej właściciela nieruchomości.
Informujemy, że wnioski właścicieli nieruchomości, którzy chcą usunąć ze swoich posesji odpady niebezpieczne w postaci azbestu, przyjmowane będą do 20 marca 2023 roku
Druk wniosku wraz z oświadczeniem właściciela/li nieruchomości dostępny jest w Urzędzie Miasta i Gminy Nowe Miasto (pokój nr 7) oraz na stronie internetowej Urzędu.
Komplet składanych dokumentów stanowi: