Szanowni Państwo,
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Nowym Mieście informuje, że
od dnia 1 lipca 2021 r. nie jest już realizatorem Programu „Dobry Start”.
Zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 15 czerwca 2021r.w sprawie szczegółowych warunków realizacji rządowego programu „Dobry Start” (Dz.U. 2021r., poz.1092)
Wnioski będzie można składać od 1 lipca do 30 listopada tylko drogą elektroniczną - z portalu Platformy Usług Elektronicznych (PUE) ZUS, za pośrednictwem portalu Emp@tia lub przez serwisy bankowości elektronicznej banków, które udostępnią taką możliwość. ZUS wypłaci świadczenie na konto bankowe wskazane we wniosku.
Instrukcje:
- instrukcja dla rodzica (plik doc 984kb)
- instrukcja dla dyrektora placówki (plik doc 1,2mb)
- instrukcja dla opiekuna (plik doc 1,1mb)
- instrukcja dla osoby uczącej się - usamodzielnianej (plik doc 1,1mb)
Filmy instruktażowe: