Porządek obrad:
1.Otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności obrad.
2. Przedstawienie porządku obrad.
3. Przyjęcie protokołu z XXV Sesji Rady Gminy Nowe Miasto.
4. Informacja Wójta Gminy z działalności międzysesyjnej.
5. Raport o stanie Gminy Nowe Miasto za 2020 rok.
1/ debata nad raportem
2/ podjecie uchwały w sprawie udzielenia wotum zaufania dla Wójta Gminy Nowe Miasto.
6. Rozpatrzenie sprawozdania finansowego Gminy Nowe Miasto wraz ze sprawozdaniem z wykonania budzetu Gminy Nowe Miasto za rok 2020 oraz zapoznanie sie z informacją o stanie mienia Gminy Nowe Miasto.
1/ przedstawienie sprawozdania finansowego wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu Gminy Nowe Miasto i z informacją o stanie mienia,
2/ przedstawienie opinii Regionalnej Izby Obrachunkowej o przedłożonym przez Wójta Gminy Nowe Miasto sprawozdaniu z wykonania budżetu za 2020 rok,
3/ dyskusja,
4/ podjęcie uchwały w sprawie zatwierdzenia sprawozdania finansowego sprawozdania z wykonania budżetu Gminy za 2020 rok.
7. Podjęcie uchwały w sprawie udzielenia absolutorium Wójtowi Gminy Nowe Miasto z tytułu wykonania budżetu gminy za 2020 rok,
1/ zapoznanie Rady Gminy z Uchwałą Komisji Rewizyjnej w sprawie wniosku o udzielenie absolutorium Wójtowi Gminy Nowe Miasto za 2020 rok i opinią Komisji Rewizyjnej Rady Gminy Nowe Miasto dotyczącą wykonania budżetu Gminy Nowe Miasto za 2020 rok.
2/ przedstawienie uchwały Regionalnej Izby Obrachunkowej w sprawie zaopiniowaniawniosku Komisji Rewizyjnej Rady Gminy Nowe Miasto z 16 lipca 2020 rok w sprawie udzielenia absolutorium Wójtowi Gminy Nowe Miasto za 2020 rok,
3/ dyskusja,
4/ głosowanie nad uchwałą w sprawie udzielenia absolutorium Wójtowi Gminy Nowe Miasto z tytułu wykonania budżetu gminy za 2020 rok.
8. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Nowe Miasto.
9. Podjęcie uchwały w sprawie dokonania zmian Uchwały budżetowej Gminy Nowe Miasto na rok 2021.
10. Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie udzielenia pomocy finansowej dla Powiatu Płońskiego na realizację zadania publicznego.
11. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie umowy udostępnienia nieruchomości na rzecz Województwa Mazowieckiego.
12. Zapytania i oświadczenia radnych.
13. Zamknięcie obrad.
Obrady rady gminy będą utrwalane za pomocą urządzeń rejestrujących obraz i dźwięk. Pozyskane w ten sposób dane będą przetwarzane w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej administratorowi /art.6RODO/.