Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT
/Wartość szacunkowa zamówienia do 14 000 euro/
Uprzejmie informuję, że Gmina Nowe Miasto prowadzi rozeznanie cenowe w zakresie udzielenia zamówienia publicznego na realizację zadania pn. Zakup pomocy dydaktycznych realizowany zgodnie z założeniami projektu współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki „Edukacja kluczem do sukcesu – wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z Zespołu Szkół im. Integracji Europejskiej w Nowym Mieście”.
Przedmiot zamówienia:
Zakup pomocy dydaktycznych realizowany przez Gminę Nowe Miasto zgodnie z założeniami projektu współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki „Edukacja kluczem do sukcesu – wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z Zespołu Szkół im. Integracji Europejskiej w Nowym Mieście”
Klasyfikacja wg Wspólnego Słownika Zamówień Publicznych
Opis przedmiotu zamówienia:
1) Realizacja programu rozwojowego w Szkole Podstawowej w Zespole Szkół im. Integracji Europejskiej w Nowym Mieście – zakup pomocy dydaktycznych
Zestaw sześciu transparentnych brył (sześcian, prostopadłościan, walec, ostrosłup, graniastosłup kwadratowy oraz kula) ze specjalnie przygotowanymi podstawami, w których umieszczać można różne przekroje danej bryły.
Zestaw 8 „otwartych” brył geometrycznych wykonanych z przezroczystego plastiku: stożek, walec, sześcian, prostopadłościan, graniastosłupy prawidłowe – trójkątny i sześciokątny, ostrosłupy prawidłowe – trójkątny i czworokątny. Wszystkie bryły można napełniać płynem lub materiałem sypkim w celu porównywania objętości. Wszystkie posiadają kolorowe siatki, które wsuwa się w środek transparentnych elementów zestawu. Zestaw wielofunkcyjny prezentujący bryły jednocześnie w trzech i w dwóch wymiarach.
Komplet zawiera elementy łączące („wierzchołki” brył) o zróżnicowanych kolorach i ilości bolców łączących się z rurkami (różne kolory, sztywne i giętkie).
Komplet 3 brył: walec, stożek oraz kula z zaznaczonymi przekątnymi i wysokością.
Płomień wytwarzany przez dużą głowicę paliwową. Płomień regulowany bezstopniowo i zapalany przez wbudowany piezo. Nadaje się do lutowania twardego/miękkiego a także do podgrzewania materiałów. Jako paliwa używa się izobutanu (gaz zapalniczkowy).
Przyrząd wskazujący prędkość wiatru. Dodatkowo winna być zaznaczona skala Beauforta. Możliwość trzymania w ręku lub umocowania na stałe.
Model może być wykonany z tworzywa sztucznego w kształcie transparentnego pudełka, którego dno przybiera postać repliki góry wulkanicznej. Dodatkowe elementy: specjalna nakładana pokrywa, marker oraz naklejana linijka. Uczniowie, poprzez samodzielne przetworzenie 3-wymiarowego obrazu góry w 2-wymiarową mapkę poziomicową, poznają technikę tworzenia tych map oraz pojęcie i znaczenie poziomic na mapach. Do modelu uczniowie wlewają partiami „morze” (np. co 1 cm), rysują poziomice na granicy morza i góry, a następnie odwzorowują na transparentnej pokrywie całą mapkę (wszystkie poziomice).
- Okrzemki – różne formy
- Euglena zielona – wiciowiec
- Pantofelki – orzęski z hodowli sianowej
- Rozwielitka
- Oczlik – widłonogi
- Jednokomórkowe glony
- Plankton słodkowodny
- Stułbia
- Robak płaski
- Bakterie wody silnie zanieczyszczonej
Szklana lupa z rączką o powiększeniu co najmniej 3x. Średnica soczewki:100mm.
Zestaw powinien zawierać takie elementy, aby sprostać wykonaniu wszystkich doświadczeń objętych nową podstawą programową. Zestaw powinien znajdować się w specjalnym etui, które umożliwi jego transport. Zestaw powinien zawierać co najmniej: statyw na probówki, probówki szklane, łyżeczki plastikowe, słomki, łapę drewnianą, korki gumowe do probówki, strzykawki o poj. 2ml i 5ml, klamerki do trzymania probówek, pojemniki na substancje stałe (30-60ml), zlewki, kroplomierze, szalki Petriego, podgrzewacze, pipety zwykłe, pipety z podziałką, opakowanie zestawu z trwałego tworzywa z rączką.
2) Realizacja programu rozwojowego w Gimnazjum w Zespole Szkół im. Integracji Europejskiej w Nowym Mieście – zakup pomocy dydaktycznych
Zestaw różnych rodzajów magnesów i elementów do szeregu doświadczeń z zakresu magnetyzmu. W zestawie znajdują się m.in. magnesy (sztabkowe, podkowiasty, okrągłe, z otworami itp.), magnetyt, pudełko z opiłkami, płytki różnych metali, folie magnetyczne, bateria, przewody elektryczne, metalowe elementy (śruby), kompas i inne.
Zestaw ponad 100 elementów w poręcznym pojemniku, w tym: silniczki, żarówki, brzęczyki, diody LED, baterie, pojemniki na baterie, wybór sześciu przełączników, diody, przyrząd do zdejmowania i obcinania izolacji z drutów, specjalne śrubokręty i inne.
20-elementowy zestaw z tworzywa sztucznego najczęściej używanego wyposażenia doświadczalnego. Idealny do przeprowadzania podstawowych doświadczeń edukacyjnych. Zestaw zawiera: zlewka 100 ml, zlewka 250 ml, cylinder 10 ml, cylinder 100 ml, lejek Ř 65 mm, butelka z dozownikiem (krople), butelki z zakrętkami do reagentów (4 szt.), tryskawka, probówki (3 szt.), pipety (6 szt.). Całość umieszczona w plastikowym pojemniku.
Kalorymetr składa się z dwóch różnych naczyń miedzianych oraz przykrywki miedzianej z zamontowanym w niej mieszadłem i korkiem do termometru. Mniejsze naczynie (umieszczane w większym) ma izolowane nóżki.
Elektromagnes w kształcie litery U. Demonstruje zależność pomiędzy magnetyzmem a elektrycznością. Żelazo wykazuje właściwości magnetyczne dopiero po podłączeniu do źródła zasilania (baterii lub zasilacza; 4V, prąd stały). Dołączona zwora magnetyczna.
Dwuzakresowy: 0–1A i 0–5A. Podłączenie 4-mm zaciskami. Klasa dokładności: 2,5.
Zestaw 6 sześcianów o jednakowej objętości, lecz wykonanych z różnych metali i stopów metali: miedzi, mosiądzu, ołowiu, cynku, stali i aluminium.
Komplet 7 cylindrów miarowych o pojemnościach, kolejno: 10, 25, 50, 100, 250 i 500 ml. Wykonane z trwałego polipropylenu.
Dynamometry 10N, 2,5N, 30N, 5N, 50N wykonane z trwałego tworzywa o podwójnych skalach.
Precyzyjna waga laboratoryjna, elektroniczna, przeznaczona szczególnie do celów dydaktycznych. Posiada funkcję tarowania. Zasilana bateriami z funkcją automatycznego wyłączania (oszczędzanie baterii). Zasilana prądem – zasilacz. Wyświetlacz LCD.
W skład wchodzą elementy statywu laboratoryjnego niezbędne do wykonania podstawowych doświadczeń: podstawa statywu z prętem, łapa uniwersalna, łącznik oraz dwa pierścienie z łącznikami o różnych średnicach.
Wszystkie urządzenia, pomoce dydaktyczne muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad oraz dopuszczone do stosowania.
Zamawiający dopuszcza rozwiązanie równoważne, pod warunkiem, iż oferowany asortyment będzie o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, cechach użytkowych, jakościowych i funkcjonalnych.
Termin wykonania zamówienia – 10 grudnia 2013
Okres gwarancji: min. 12 miesięcy
Warunki płatności – płatne przelewem w ciągu 30 dni od dnia otrzymania faktury
Inne (kryteria w zależności od specyfiki zamówienia) – NIE DOTYCZY
Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium:
Najniższa cena 100%
Dostawa odbędzie się transportem Wykonawcy oraz na jego koszt i ryzyko.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
Forma złożenia oferty
Ofertę należy złożyć na załączonym formularzu wraz z załącznikami w Sekretariacie Urzędu Gminy Nowe Miasto z siedzibą przy ul. Aptecznej 8, 09 – 120 Nowe Miasto do dnia 28 listopada 2013 roku do godz. 14.00 (oferta może być złożona osobiście lub za pośrednictwem poczty).
W związku z powyższym zwracamy się z prośbą o zainteresowanie się realizacją zadania.